_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!
_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!

مـــن با زبان شاعری‌ام حرف می‌زنم ...


هواللطیفـــــــــــــ :


ساعت دو شبــ اسـت که با چشم بی ‌رمق

چیزی نشسته‌ام بنویسم بر این ورق

 

چیزی که سال‌هاست تو آن را نگفته‌ای

جز با زبان شاخه گل و جلد زرورق

 

هر وقت حرف می‌زدی و سرخ می‌شدی

هر وقت می‌نشست به پیشانی‌ات عرق

 

من با زبان شاعری‌ام حرف می‌زنم

با این ردیف و قافیه‌های اجق وجق

 

این بار از زبان غزل کاش بشنوی

دیگر دلم به این همه غم نیست مستحق

 

من رفتنی شدم، تــو زبان باز کرده‌ای!‌

آن هم فقط همینکه: ""  بـــــرو، در پناه حق  ""



" نجــــمه زارع "

از ایــنــجــــــــا"  گوشــــــ  بـــــــدهــــــ "



****************************************
آدمـها تمام نمی شوند !

آدمـــها نیمه شب ، با همه آنچه در پس ذهن تــو، برایت باقی گذاشته اند ، به تـــــــو هجوم می آورند !