_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!
_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!

قبول می‌کنم او بی‌حساب بی‌ رحم استـــــــــ ...

هوالــلــطیفـــــــ :


دلی که می‌کشی از آن عذاب بی‌ رحم است

 قبول می‌کنم او بی‌حساب بی‌ رحم است


خودت از آن د مِ اوّل سؤال کردی: هست

دلت چگونه؟ ـ و دادم جواب: بی‌ رحم است


تو تشنه سمت دلم آمدی؟ نمی‌دانی

که شاهزاده‌ی زیبای آب بی‌ رحم است؟


وَ گونه‌های تو سرخند و سوخته گفتی

که در ولایتتان آفتاب بی‌ رحم است


تو کنجِ خانه نشستی که اعتراض کنی
به دختری که در این اعتصاب بی‌ رحم است


من این خدای تو را دیده‌ام؛ دعایت را

از او نخواه کند مستجاب، بی‌ رحم است



" نجمه زارع "


از ایـــنــــجـــــا " گوشــــــ بـــــــدهـــــــ "