_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!
_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!

مثــــل " لیــــلا " اومــــدی ولــــی پریـدی به محـــــال! ....

هواللطیفــــــــ :


 به بزرگ " لـــیــــلای" زندگی ام ...


می خواستم واست یه جا جشن تولد بگیرم

فکر نکن بد ببینم،از غم و غصه میمیرم!!


میخواستم واست همه شهرو چراغونی کنم

نه که فکر کنی گلی(!!)غصه را زندونی کنم


میخواستم کوچمونو قشنگ آبپاشی کنم

نه که خیلی تحفه ای(!!)عکستو نقاشی کنم


می خواستم شعر بگم،کیک تولد بخرم

تو رو من یواشکی تو جشن گلها ببرم


"حافظـ ـ و" دست بگیرم،دوباره نیت بکنم

غصه را خط بزنم،از خوشی صحبت بکنم


می خواستم ندونی و حرفای خوب خوب بزنم

خاطرات کهنمو از توی دفتر بکنم


می خواستم یه بار دیگه،یه بار دیگه شعر بگم

شعرمو با یک سبد خاطره تحویلت بدم


می خواستم ذوق کنم،شوق کنم،خنده کنم

هر چی خوبیه تو دنیا واسه تو زنده کنم


می خواستم بخندم و با شوق فریاد بزنم

گل کنه ثانیه ها ،از هیجان داد بزنم


می خواستم اگه بشه یه کمی شیطونی کنم

همه غیر خودمو تو جشن مهمونی کنم


می خواستم یواشکی شعر تولد بخونم

تا که تو بیای بری،یه گوشه یک جا بمونم


می خواستم یه عالمه شیطنت و بازی کنم

فکر کنم حقته و هی خودمو راضی کنم


می خواستم از ته دل بهت حسادت بکنم

سخت می شد حرف نزنم ولی رعایت بکنم


می خواستم کاری کنم دلت پر از خنده بشه

هر کجا هر چی عدد"هــفــدهـه"شرمنده بشه!


می خواستم "اردی بهشت"راس راسی جلوه گر بشه

چشما از این همه زیبایی لحظه تر بشه...


ولی خوب نشد بشه اونایی که دلم می خواست

گل کنه خاطره ها و خنده ها بی کم و کاست


خوب نشد بشه"سه شنبه"مملو از شورو صفا

یا پر از شیطنت و خنده و جشن لحظه ها


میدونی؟"سه شنبه "ها یه جوریه،بدم میاد(!)

فکر نکن به خاطره...،مهم نبود خیلی زیاد!


خوب نشد بشه اگر چه دل من دلش می خواست

میدونم هر چی میشه علت و حکمتش به جاست


  ولی من از ته دل راضی و شادم می دونی

تو خودت باشی یا نه،توی خیالم می مونی


مثل " لیــــلا "اومدی ولی پریدی به محال!

دیگه هر چی بود گذشته،ناز شستت، بی خیال!


می دونی حیفه که گم شد،چه سیاه و چه سفید

این " الـــــــــی "مونده با حوضش،با یه آسمون امید....



::: الـــــــــی :::




از اینـــجـــــا" گوشـــــ  بـــــــدهــــــ "



تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com


تــــولــــد ش مـــبـــارکـــــــ ... ... همینــــــ !