_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!
_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!

بعد از تـــــو کور باد اجـــــاق کلــــــــاغ ها...

هواللطــیفــــ :

 

این روزها وجود مرا حس نمی کنی
فکری به حال این زن دپرس نمی کنی

 

حتی برای دلخوشیم شب که می شود
یک شعر عاشقانه اس ام اس نمی کنی

 

احساس میکنم که به من بی تفاوتی

یادی از آن رفاقت خالص نمی کنی

 

گفتم تو هرگز این دل درهم شکسته را
درگیر این قبیل حوادث نمی کنی

 

"بـــانــــو" چه کرده با تو که یک عمر بعد از او

حتی توجهی به پرنسس نمی کنی

 

دیشب شنیده ام که تو سیگار می کشی

پس بی دلیل سرفه و خس خس نمی کنی

 

بدپیله نیستم که خودت را به خاطرم

پابند یک شماره و آدرس نمی کنی....

 

من میروم و مطمئنم یک دقیقه هم

نقدی بر این نوشته ی ناقص نمیکنی



****


یادش به خیر باد اتاق کلاغ ها

هر لحظه می شدیم ایاق کلاغ ها


پاییزهای پرزده ی سال های دور

دلشوره های ما و فراق کلاغ ها


رفتی و بی تو دور سرم چرخ می خورد

هر شب به یک بهانه چماق کلاغ ها


باور نمی کنی پس از آن اتفاق شوم

با من چه کرده است نفاق کلاغ ها


باور نمی کنی که در این سال ها، چقدر
تغییر کرده سبک و سیاق کلاغ ها....


فهمیده اند عاشقم و خوش نیامده

این دلسپردگی به مذاق کلاغ ها


از من قبول کن که در این شهر دشمند

با عشق و انتظار و علاقه کلاغ ها


آن قدر توی گوش تو بد خوانده اند که

میپاشد از صدات بزاق کلا غ ها


من با تمام شایعه ها ساختم ولی

یک بار هم نسوخت دماغ کلاغ ها


حالا فقط نشسته ام و آآآآه میکشم

بعد از تو کور باد اجاق کلاغ ها...


"زهـــرا شعبــانــی "


از ایـــنـــجــا " گــــوشـــ بـــدهـــ "