_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!
_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!

ناچار هستم از تـــــو جدا ... و گذاشت رفت.....

هوالـلطــیــفـــ :


بوسید بین گریه مرا و گذاشت رفت
بی معرفت نگفت چرا و گذاشت رفت


رفتم که التماس کنم مـــــرد باشد و...

تنها اشاره کرد نـــــیا و گذاشت رفت


هی داد میزدم که ببین ای خدا ببین!

کارم کشیده شد به کجا و گذاشت رفت


آهسته گفت: حال مرا درک میکنی؟!!

ناچار هستم از تو جدا ... و گذاشت رفت


گفتم نرو بدون تو دیوانه می شوم

بغضش شکست توی فضا و گذاشت رفت


دست مرا گرفت و دوباره رهام کرد

من را سپرد دست خدا و گذاشت رفت


دیشب تمام دلخوشی ام مثل یک خیال

تبدیل شد به خاطـــــره ها و گذاشت رفت! ... 


"زهـــرا شعــبــانــی "


از اینـــجـــا " گــوشــــ بـــدهـــــ "