_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!
_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!

اگر چه قلب من آن شب کنار تو جا ماند...

هواللطیفــ :

غروب بـــود و خیابان هنـــــوز روشن بود

مناره ها همه با " قل اعوذ..." روشن بود


من و تو پشت ترافیک "شهرک پردیس"

و رادیـــــــو روی ایران نیــــوز روشن بود


منی که رنگ نگاهم تبی جنوبی داشت

و چشمهای تو چون تام کروز روشن بود


دوباره شب شد و در جمع شاعر ما

چـــراغ یک غــــزل دلفروز روشن بود


میان آن همـــه لبخندهـــای اجبــــــاری

هجوم درد و غمی سینه سوز روشن بود


اگر چه قلب من آن شب کنار تو جا ماند

تو عاشقم نشدی مثل روز روشن بود!


" زهــرا شعبـانی "


از اینــجــا" گـــوشـ بـــدهــ "