_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!
_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!

و با چه قید بگویم که دوستت دارم ؟؟!

هواللطیفــ :

کجاست جای تو در جمله زمان که هنوز
که پیش از این؟ که هم اکنون؟ که بعد از آن؟ که هنوز


و با چه قید بگویم که دوستت دارم ؟؟!
که تا ابد؟ که همیشه؟ که جاودان؟ که هنوز


سوال می کنم از تو هنوز منتظری؟
تو غنچه می کنی این بار هم دهان: که هنوز!


چقدر دلخورم از این جهان بی موعود؛
از این زمان که پیاپی... و آسمان که هنوز


جهان سه نقطه ی پوچی ست خالی از نامت
پر از همیشه همینطور از همانکه هنوز


همه پناه گرفتند در پی هرگز
وپشت هیچ نشسته از این گمان که هنوز


ولی تو حتما"ی و اتفاق می افتی! 
ولی تو بایدی ای حس ناگهان که هنوز...

"محمد سعید میرزایی "


از اینجـــا "گـــــوش بــــدهـــ "