_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!
_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!

در عصر احتمال ، قشنگی نگفتنی است...

هواللطیفـــ :

گفتم: ببار ، گفت که باران گرفتنی ‌است
گفتم: دلم ، گفت: نگفتم شکستنی است؟

گفتم قشنگ ، گفت که نسبت به دیگری
در عصر احتمال ، قشنگی نگفتنی است

گفتم: اگر ، گفت: ببین! شرط می‌کنی،
بازی شرط و عشق قماری نبردنی است

گفتم که من ، گفت: فقط تو، همیشه تو
این من میان ما شدن ما، نمردنی‌ است

گفتم که عشق ، گفت که قیمت نکرده‌ای؟
هر جای شهر را که بگردی، خریدنی است

گفتم: تمام ، گفت: شدم، می‌شدم، شده‌
صرف زمان ماضی هستن! نبودنی است

گفتم که مرگ ، گفت: اگر مرگ پاسخ است
این عشق ماندنی شما هم نماندنی است

گفتم: غزل ، گفت که این بیت آخر است
من عاشق تو نیستم و ناسرودنی است 

"مرتضی عزیزیان "

از اینــجــا " گــوشــ بــدهــ "