_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!
_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

_____ شبیـه یـکـ دختــــر خــوب! _____

عـشق اگر اینست مرتـد می شوم ...... خـوب اگر اینست من بـد می شوم!!

او بی نهایت است و تعریف ناپذیر ...

هواللطیفــ :

در دست های کوچک من جا نمی شود 
آنقدر ساده است که معنا نمی شود

مثل نسیم می گذرد از کنار من 
از فرط بودن است که پیدا نمی شود

او بی نهایت است و تعریف ناپذیر 
همتای خوب و خالص و زیبا نمی شود

این واژه ها کم است که او را صدا کنم 
جز نام او اگرچه که پیدا نمی شود

با شا کلید عقل نرو ره نمی بری 
جز عشق ، قفل خانه ‌ی او وا نمی شود

تنگ است سینه ام که بگویم سرای اوست 
دریا درون برکه ی من جا نمی شود

شاعر تویی و شعر هم آیات ناب توست 
این شعر جز به نام تو امضا نمی شود